Noe gikk galt med søket. Vi beklager, og håper du vil prøve igjen senere.
Vi matcher laveste nettpris*
SommerSALG - Finn en SommerPRIS
null

Så intelligent, den gjør alt selv

Den enkleste og mest effektive veien til perfekt tøyvask

Med Bosch i-DOS trenger du bare å velge det Automatiske programmet for perfekt rene resultater i hver vask.

i-DOS-sensorene inni vaskemaskinen registrerer automatisk typen stoff, lastevolum og skittenhetsgrad, og beregner automatisk den nøyaktige mengden vaskemiddel og vann for hver vask.

Du trykker bare på “start” – og får perfekte resultater og en besparelse på opptil 38 %* vaskemiddel uten å sløse vann.

Slik virker i-DOS intelligent doseringssystem:

Det eneste du trenger å gjøre er å fylle opp to de store beholderne med vaskemiddel og tøymykner, så tar det intelligente doseringssystemet i-DOS over.

null

i-DOS vaskemaskiner måler tøyvasken nøyaktig via automatisk registrering av vaskemaskinens fyllingsmengde.

null

Den registrerer skittenhetsgraden ved hjelp av den automatiske smussregistreringen.

null

Det automatiske programmet registrerer typen stoff som blir vasket.

null

Den optimaliserer mengden vann som er nødvendig for hver vask slik at ikke en dråpe vann sløses.

null

Bra for miljøet - for lommeboken - for hverdagen

Du vet kanskje ikke hvor mange vask 1,3 liter flytende vaskemiddel rekker til – men det gjør vaskemaskinen din. Hell hele flasken i på én gang, og vask flere ganger. i-DOS-systemet har også en beholder til automatisk dosering av skyllemiddelet. Du kan selvsagt også dosere manuelt.

Med i-DOS tar vaskemaskinen din perfekt vare på tøyet ditt – og bankkontoen din. Du sparer ikke bare masse vann - du forbruker også opptil 30 % mindre vaskemiddel.

i-DOS beskytter ikke bare tøyet ditt automatisk – den beskytter også miljøet. Med det automatiske doseringssystemet kan du med vaskemaskinen din spare opptil 7062* liter vann per år.

*Gjennomsnittlig besparelse av flytende vaskemiddel ved sammenligning av nøyaktig doseringsteknologi og manuell dosering. International Journal of Consumer Studies 38 (2014), 265 f. Les mer her.