Din huskeliste

Lukk

COVID-19 | VI HAR SAMLET INFORMASJON TIL VÅRE KUNDER HER

Retur, skade & feil

 

Vi gjør vårt beste for at du blir helt fornøyd med det du har kjøpt hos oss. Dersom du har kjøpt noe som ikke lever opp til dine forventninger, vil vi naturligvis gjøre alt vi kan for å hjelpe deg med å finne en god løsning på det.

Uansett om du vil angre kjøpet eller bytte varen, om du gjerne vil ha avslag i prisen eller ønsker å bestille service, så er det viktig at vi får best mulig informasjon fra deg. På denne måten kan vi finne den beste og raskeste løsningen til deg. 

Når du handler hos www.skousen.no har du mulighet til å angre kjøpet etter angrerettlovens bestemmelser. Du har alltid 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven. 14 dagers angrerett gjelder fra den dag du mottar varen og for å gjøre angreretten gjeldende skal du melde klart fra til oss og senest 14 dager etter at du mottok varen. Les mer om angrerett og returbetingelser her.   


Nedenfor ber vi deg derfor velge mellom tre muligheter, så vi kan hjelpe deg på best mulig måte.

 

Hvordan skal vi behandle din ordre?

Skade

Velg skade hvis varen f.eks. har...

  • Buler
  • Større skader eller riper
  • Feil i lakkeringen
  • Deler av den er ødelagt

Feil

Velg feil hvis varen f.eks...

  • Viser feilkoder
  • Har funksjoner som ikke virker
  • Ikke virker etter hensikten
  • Ikke vil starte

Angre

Velg angre hvis f.eks...

  • Du ikke har bruk for varen likevel
  • Du ønsker varen i en annen farge
  • Varen ikke har riktig størrelse
  • Varen ikke har de riktige funksjonene

 

 

 

 

Din huskeliste

Lukk